Thursday, September 6, 2012

Selamat Hari Raya.. hihi ;p

Lambatnyaaa update pasal raya!
hahaha..
takpelah.. kira halal lah sebab still dalam bulan Syawal kan..
Raya kan sebulannn.. hihihi

Maka dengan wujudnya post ini
Saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
kepada kawan-kawan yang membaca blog ini
maybe tak ramai yang follow and baca
sebabnya saya tak pernah lagi publish di mana-mana url blog saya ni
sebabnya berbloging ni pun sekadar suka-suka
untuk tatapan diri sendiri dan sebagai ingatan di masa akan datang
memori saya mungkin tidak tajam untuk ingat balik memori pahit dan manis
even kenangan pahit pun saya tak berapa nak ingat
saya lebih suka abaikan and teruskan kehidupan yang lebih sempurna dan bahagia
abai jela kalau benda remeh temeh.. ye dak?

So, dikesempatan ini saya memohon maaf jika terover menulis pasal anak sendiri
maaf jugaklah kalau status ku di facebook terlebih kata, terguris perasaan mana-mana pihak
maaf sekiranya terrrrlalu upload gambar si anak, terlalu menceritakan perihal si anak
kadang-kadang kita ni tak sedar yang sebenarnya orang tak suka apa yang kita buat
tapi kita enjoy apa yang kita buat.. bila kita enjoy, kita happy dengan life kita
and bila kita enjoy dengan life kita, sampaikan takde masa nak pertikaikan hal orang lain
sebab kita ada life yang lebih happy dan sempurna
tak perlu lagi nak pikir and debat dengan kesenangan orang lain..
ini yang sering berlaku di facebook..
ohh dunia facebook yang penuh pancaroba. hahaha

Mohon maaf dari saya, husband dan si kecil yang ternyata tiada dosa, Aufiya.. ;)

Gambar Raya Family versi biasa..

Gambar Raya Family versi luar biasa..
(ini kerja suami ku yang tak berapa nak cukup wayarnyaa.. hahaha..
tiga hari gelak xberenti tgok gambar ni..)

No comments:

Post a Comment