Monday, April 16, 2012

30 minit

Alamak!
30 minit dah tinggal 15 minit je..huhu

sebenarnye aku mempunyai waktu yang berharga selama 30 minit sekarang ni
actually bermula 2 April haritu
aku mula bertugas di jabatan lain
masih di BERNAMA
masih memegang jawatan yang sama
tapi.. berbeza dari segi tempat, masa, suasana, kerja/tugas dari sebelumnya
semuanya baru di sini

Sebelum ni kami suami isteri se-ofis
masuk kerja 9am, pulang 6pm
Dun masih di ofisnya, masih dgn jawatannya
cuma aku berhijrah untuk mencuba nasib baru
mungkin ada rezeki di tempat baru ini
manalah tahu..
kalau kerja se-ofis, mmg sampai bila pun rezeki aku xcerah2..huhu
kami terikat dgn rules
takpelah
asalkan masih in the same building
masih boleh breakfast n lunch together
korang ade?? heee ;)

Ok lah, ofice hour tempat baru ni
kena masuk keje pukul 8.30am dan balik 5.30pm
maknanya Dun sgt seronok sbb dapat masuk keje awal 30minit (wajib xde warna merah kat punchcard die)
dan aku seronok sbb dpt buat blog!
haa.. thats the point! hikhik
sbb aku memiliki 30minit yang berharga untuk menunggu si suami pulang jam 6ptg..
kalo dibazirkan dengan belek2 fb pun buat ape kan..
baikla merapu meraban sikit kat blog..
best jugak! hihi

ok sampai kita berjumpa lg pada next entry..
jam sudah pukul 6.05pm
saya mau pulang dah ni..
xsabar nak peluk cium si bam bam yang makin banyak akal tu..
tata.

Lots of LOVE,
MAMA Aufiya

No comments:

Post a Comment