Monday, April 16, 2012

TERINGIN

Iyer..
saya teringin
orang berblog, saya pun berhak berblog, hehe
yelah..
memandangkan hari2 post gambar Aufiya kat fb
rasa mcm lebih seronok
kalau boleh meluahkan cerita lanjut tentang si kecil ku itu
dia pun makin membesar
aku pulak makin meningkat usia
lama-lama boleh jadi pelupa
xmau ku lupakan saat2 manis membesarkan Aufiya

so, blog ini akan aku cuba ceritakan sedikit yang boleh perihal si anak, bapak n ibunya sendiri
sedikit saje la..
kang lebih-lebih kena tapis pulak
silap2 kena spank terus! huhu

Kepada readers, especially peninat Aufiya..
fuhh.. anak dara ku ini boleh tahan ramai peminatnya, hihi
boleh follow blog ini sebagai pengubat rindu, eceewah!
(mama bajet anak retis!)
kepada yang tak suka boleh jd stalker
anda diizinkan ;)
(biasanya stalker mmg lebih busy body)- betul x??

oklah..
harap2 xde la yang berkecil hati,
atau benci membenci antara kita
semua tu perangai orang belum matang saja
xsuka, buat2lah suka
mana tau suatu hari org yg kita xsuka tuuu la yg byk memberikan kepentingan buat kita
trust me!


Lots of LOVE,
MAMA Aufiya ;)




2 comments:

  1. Love reading kisah kome..khatam dah ha bacenye..;)

    ReplyDelete
  2. hihihi.. TQ. tapi ayat saya tak bagus.. saya tak reti sgt bercerita.. sbb tu pikir dua tiga kali nak buat personal blog ni.. hentam sajalah.. yang penting, isi n sejarah tu tercatat.. hehe ;)

    ReplyDelete