Friday, April 20, 2012

Penangan Si Anak Sulung


Status pertama di fb sejurus Aufiya dilahirkan

"syukur ya allah.. sy selamat melahirkan baby girl pagi td 22/2/11 jam 1.24pg, berat bby 3.15kg.. terima kasih kpd semua yg tlg doakan sy dan bby.. alhamdulillah semua selamat dan sihat.. ;)"

secara drastiknya masa tu notification xhenti2 berbunyik..
reply satu, 5 komen baru masuk..
so, jadi xsempat nak reply satu persatu wish..
dah la online guna BB Dun je masa tu..
sempat la online sat kalau dia dtg melawat..
bila die balik rumah je, dah xdapat online
aku terpinga2 teringatkan nak reply komen kawan2..
penangan fb ni memang..
asik nak bukak tgok wall and notification tiap2 jam!

hari ini, aku mengambil kesempatan di atas perkara yang telah berlaku pada 14bulan yang lalu
ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua kawan-kawan yang tersayang
masing2 mengucapkan tahniah kt aku masa tu
and macam2 wish yang buat aku terharu bila baca balik kat timeline td..huhu

Ya Allah, aku mempunyai ramai sahabat
yang mengambil berat,
yang sporting,
yang sweet,
yang comel,
yang baik hati
mereka-mereka ini ada disekelilingku
terharunyaaaaa!

tengok la berapa komen aku dapat, berapa 'like' yang ada
aku memang betul2 terharu..
sayang korang semua!

(right click+open link in new tab+zomm in:baru boleh tengok dgn jelas ;))



No comments:

Post a Comment